عطر و ادکلن

با رایحه درمانی قدرت مغز را افزایش دهید

با راحیه درمانی قدرت مغز را افزایش دهید

با رایحه درمانی قدرت مغز را افزایش دهید-اگر تا به حال در محیط اداری خود احساس بهره وری کمتری می کنید. با رایحه درمانی قدرت مغز را افزایش دهید.

رایحه درمانی استفاده از اسانس گیاهان برای بهبود خلق و خو و سلامت روانی فرد است. از آنجایی که بویایی قوی ترین حواس پنج گانه شماست.

استفاده صحیح ار این حس به تقویت فعالیت مغز و افزایش بهره وری کمک می کند. همراه مقاله ((با رایحه درمانی قدرت مغز را افزایش دهید)) با ما همراه باشید.

برای آزمایش این ایده، محققان ژاپنی تأثیرات «رایحه مطبوع و سبز گلی» را روی افراد در حین انجام یک کار حسابی ذهنی اندازه‌گیری کردند. در نتیجه این آزمایش میزان استرس در مقایسه با گروه کنترل کاهش داشت.

این تحقیق همراه با صدها مطالعه دیگر منجر به افزایش محیط‌های کار ژاپنی با استفاده از رایحه‌های مختلف برای آرام کردن کارگران به امید کاهش استرس و افزایش بهره‌وری شد.

پس چرا آن را در دفتر خود امتحان نکنید؟ به نفع کل تیم خود، سعی کنید در طول یک جلسه کاری که نیاز به تمرکز دارد، از رایحه های ضروری استفاده کنید. اثرات حاصل شما را متعجب می کند. در اینجا پنج رایحه را برای افزایش بهره وری و خلق و خوی شما در دفتر توصیه می کنیم.

رایحه ی نعناع تند

این فقط گیاهی برای خمیر دندان و آدامس جهت تازه کردن نفس نیست. نعناع همچنین می تواند به پاکسازی ذهن شما کمک کند. این عطر به دلیل افزایش توجه شناخته شده است. در یک جلسه طوفان فکری، از رایحه نعناع برای تقویت ذهن استفاده کنید و به زودی تیم شما می تواند تمام ایده های درست را داشته باشد.

با رایحه درمانی قدرت مغز را افزایش دهید- نعنا

رایحه ی مرکبات

یک مطالعه در ژاپن نشان داد که اشتباهات تایپی بیش از 50٪ در حضور بوی لیمو کاهش می یابد.

لیمو باعث افزایش تمرکز می شود و دارای خواص ضد ویروسی و ضد باکتریایی است که می تواند با سرماخوردگی مبارزه کند.و سیستم ایمنی بدن را تقویت کند. اما لیمو تنها مرکباتی نیست که فوایدی دارد. گریپ فروت می تواند به مبارزه با خستگی ذهنی کمک کند و پرتقال می تواند اضطراب را کاهش دهد.

با رایحه درمانی قدرت مغز را افزایش دهید-مرکبات

رایحه ی دارچین

اگر در یک محیط اداری کار می کنید، احتمالاً ‘سقوط 2:30’ را تجربه کرده اید. بزرگترین دلیل این امر یک ناهار نامتعادل، پر کربوهیدرات و کم فیبر است.

برای مبارزه با آن، سالم‌تر غذا بخورید و رایحه دارچین را معرفی کنید که به مبارزه با خستگی ذهنی کمک می‌کند و احساسی را که باعث می‌شود بخواهید تا شش ساعت آینده بخوابید و بخوابید، کاهش می‌دهد.

با رایحه درمانی قدرت مغز را افزایش دهید-دارچین

رایحه ی یاسمن

یاسمن که هزاران سال در آسیا استفاده می شود، نه تنها یک چای سبز عالی می سازد که به افزایش متابولیسم کمک می کند، بلکه عطری شیرین و بسیار معطر را نیز ایجاد می کند.

علاوه بر همه اینها، می توان از آن برای آرام کردن اعصاب و ایجاد احساس اعتماد به نفس استفاده کرد.

با رایحه درمانی قدرت مغز را افزایش دهید-یاسمن

رایحه ی بابونه

این در واقع عطری است که باید در هنگام عصر در خانه استفاده کنید. بابونه گیاهی شبیه به گل بابونه است که از آن برای تهیه دمنوش های گیاهی برای کمک به آرامش افراد استفاده می شود. شواهدی وجود دارد که نشان می دهد

بابونه دارای خواص ضد اضطراب است و می تواند برای درمان استرس و بی خوابی استفاده شود. وقتی شب پر استرسی دارید، از رایحه بابونه استفاده کنید تا بتوانید زودتر به خواب بروید.

به هر حال، عنصر اصلی برای افزایش بهره وری از داشتن یک استراحت شبانه خوب ناشی می شود. پس با ژست محبت آمیز یک کیسه هدیه بابونه به تیم خود بدهید تا آن را به خانه ببرند!

با رایحه درمانی قدرت مغز را افزایش دهید-بابونه
رایحه درمانی قدرت مغز-بابونه

منبع: CSTSONE

شما می توایند با فیلتر های متنوع sisno رایحه ی مورد نظر خور را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *