پوست

فیس براش و نکاتی که در خرید باید بدانید

فیس براش چیست؟

فیس براش و نکاتی که در خرید باید بدانید.در رابطه فیس براش، خوب بودن آن و قیمتش، خیلی از شما سوالاتی توی ذهنتان دارید. که مطلقا برایتان اساسی است. که به پاسخ صحیح و خیر و خوبی در رابطه با آن برسید.

با دیدباز و گشوده برای فیس براش خود هزینه کنید تا فیض دلخواهتان را ازش بگیرید

فیس براش یک وسیله کوچک برقی میباشد که هم با باتری و هم دستی عمل می نماید. و اندازه و صورت آن، مشابه به ماشین ریش تراش میباشد. این وسیله تعدادی برس شکل فرچه ای داراست. که بسته به نوع فیس براش، به طور چرخشی یا این که لرزشی عمل می نماید .و این برس، سبب لایه برداری و تطهیر و شستشوی عمیق پوست می‌شود.

فیس براش دستی هم در بازار وجود داراست که بها کمتری داراست و بایستی با حرکات دست روی پوست رو لایه برداری نماید.

فیس براش خوب میباشد؟

در صورتی بخوایم یه پاسخ کلی بدین پرسش بدهیم، می بایست بیان‌کنم که آری خوب میباشد زیرا فیس براش مزایای ذیل را برای صورتتان به ارمغان میارورد:

فیس براش سلول های مرده و سطحی را از بین میبرد
پاک سازی عمیق صورت و منافذ ان از گرد و خاک، مواد آرایشی، چربی و… .
امداد به کوچک شدن منافذ پوست.
امداد به بهتر شدن گردش خون در پوست و ساخت و ساز شفافیت و درخشندگی در صورت.

نکته:

فیس براش و نکاتی که در خرید باید بدانید
تاثیر به کارگیری از فیس براش نسبت به شستشوی بی آلایش صورت، بسیار بیشتر و قادر تر میباشد

به همین خیال و خاطر، از آن بسته به نیاز پوستتان به کارگیری نمایید. یعنی با دقت به فرآورده پوستتان، هفته ای ۲ تا ۳ مرتبه کافی میباشد و جنس و نوع فیس براش هم بایستی به همین شکل گزینش فرمایید. براین اساس در حین خرید، به طبع به تناسب چهره براش برای جنس پوست دقت فرمایید.

نکات اساسی در رابطه خرید و محافظت و روش استعمال از فیس براش

۱- به طبع فیس براش مطلوب و کیفیت عالی بخرید تا ناچار نشوید چنددفعه برای اون هزینه فرمائید یا این که به پوستتان جراحت برسانید.

۲- حد میانه‌روی را در استعمال از فیس براش رعایت فرمائید و هر فرصت که دیدید که پوستتون تحریک، قرمز رنگ و ملتهب گردیده، به کار گیری از اون را متوقف نمایید.

۳- از شوینده های ملایم و غیرصابونی برای شست و استعمال در کنار فیس براش به کار گیری کنید. و همینطور شوینده های لایه بردار را کنار بگذارید زیرا لایه برداری رو تقویت می نماید و پوستتون جراحت می بیند.

۴- به طبع فیس براش را به خیر و خوبی منزه و کم آب کنید. تا آلوده و کثیف به میکروب نباشد. چنانچه فیس براش دستی دارید، بایستی مثل مسواک، هر چندین ماه یکبار اونو ردوبدل نمائید.

۵- بهتر میباشد فیس براش را روی پوست جوش دار و ملتهب به کارگیری نکنید.

تفاوت شستشو دستی با فیس براش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *