بهداشت و مراقبت بدن, پوست

آرایش با چادر و قواعدی که نیمدانید

میکاپ ساده برای چادری ها

آرایش با چادر و قواعدی که نیمدانید

اغلب خانم ها تصور می کنند با پوشیدن چادر ظاهر آن ها امروزی به نظر نمی رسد. در صورتی که این تفکر نادرست می باشد. برای اینکه در هنگام پوشیدن چادر استایلی متفاوت تر داشته باشید از مدل های آرایش با چادر الگوبرداری کنید . و میکاپی بی نظیر برای حضور در مکان های مختلف داشته باشید.

مدل های آرایش با چادر

میکاپ صورت با حجاب برای خانم های ایرانی مهم می باشد. زیرا اغلب آن ها تمایل دارند در عین زیبایی و آراستگی ، حجابی کامل نیز داشته باشند. در ادامه مدل هایی از میکاپ با چادر را پیش رو خواهید داشت. که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند. و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها میکاپی بی نظیر و زیبا را برای حضور در مکان های مختلف داشته باشید.

میکاپ صورت با حجاب زنانه و دخترانه

در مقاله آرایش با چادر و قواعدی که نیمدانید بخوانید:

داشتن میکاپ صورت با حجاب برای خانم ها و دختران جوان ایرانی دارای اهمیت زیادی است. و اغلب خانم ها تصور می کنند با داشتن حجابی کامل میکاپ صورت آن ها متفاوت به نظر نمی رسد . در صورتی که این تصور نادرست است. و اگر هر خانمی ترفندهایی را در هنگام انجام میکاپ خود رعایت کند تغییرات مثبتی در ظاهر وی ایجاد می شود.

برای داشتن میکاپ با حجابی کامل می توانید از انواع آرایش های لایت و ملایم استفاده نمایید. همچنین در صورت تمایل می توانید مدل آرایش خود را مقداری غلیظ تر انتخاب نمایید. اگر تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس از روسری یا توربان استفاده نمایید. رنگ های به کار رفته شده در میکاپ باید با رنگ توربان و دستمال سر یا روسری هماهنگی و مطابقت داشته باشد.

آرایش روزانه ای ساده و ملایم

برای داشتن آرایشی ملایم بهتر است گونه های خود را به کمک رژگونه با رنگ ملایم گریم کنید. استفاده از رژگونه های براق و اکلیلی برای خانم های چادری مناسب نمی باشد.

گریم لب ها نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. از رژلب با رنگی ملایم استفاده کنید. تا جذابیت ظاهری تان را تکمیل کنید.

خانم های چادری توجه داشته باشند که از آرایش های غلیظ و مجلسی نباید برای میکاپ صورت خود استفاده نمایند. زیرا این آرایش ها برای مکان های عمومی مناسب نمی باشند. همچنین اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید سن تان کمتر به نظر برسد . بهتر است همیشه آرایش روزانه ای ساده و ملایم داشته باشید.

در این مطلب توجه شما را به انواع مدل های میکاپ برای خانم های چادری جلب کردیم. که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *